من و تو

:(

1392/6/12 17:50
نویسنده : رها
371 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا میترسم 
بعضی وقتا حس میکنم این خوشبختی که دارم یه خوابه ، یه خواب که اگه بیدار شم میمیرم 

میترسم
میترسم بابات و از دست بدم   ، من نمیتونم بدون سیامک یه لحظه هم زندگی کنم 
نمیخوام بدون سیامک باشم 
من تازه تازه دارم مزه زندگی و میچشم گریه 
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
میترسم از همه چیزایی که آزارم میده
خدایا خدایا خدایا
دلم میخواد فریاد بزنم و صدات کنم شاید صدام و مثل همیشه بشنوی
دورم کن
دورم کن از همه بدی ها ، دورم کن از آدمای بد ، کسایی که نمیذارن آروم باشم
کسایی که نمیذارن لذت ببرم
کسایی که انقد بدبختن که دنبال اذیت دیگرانن

بعضی وقتا خیلی خسته میشم
ولی میدونم بهت نیاز دارم خدا
نیاز دارم که  کمکم کنی 
نیاز دارم که کنارم باشی
تنهام نذار هیچ وقت لطفا  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساینا
12 شهریور 92 18:08
متاسفانه دنیای ما پر این آدماست که نمیتونن خوشبختی کسی ببینن وهر کاری برای از بین بردنش میکنن من خودم بارهاااا دیدم..ایشالله چشم بد از خودتو زندگیت دووووور باشه رها جون..


ایشا...
هی به خودم میگم از هیچی تعریف نکنم
اما نمیشه
مامان تینا ورایان
12 شهریور 92 20:41
چشم حسود کور عزیزم..خدا نکنه این فکرهای منفی رو از سرت دور کن..ایشالا سایه همسرتون همیشه بالای سرتون باشه


چشم بد دور واقعا
سولماز
12 شهریور 92 21:26
ایشالا همیشه خوشبخت باشی گلم
به چیزای بد اصلا فکر نکن


مرسی عزیزم
سعی میکنم فقط دعا کنین خدا یه فاصله بین ما و آدمای بد ذات بندازه
اسماءღمامانه فسقلღ
13 شهریور 92 2:29



تو گریه نکن اسما جونی
تنها
14 شهریور 92 14:26
سلام عزیزم .امیدوارم همیشه خوشبخت و شاد باشی و خدا تو و همسرت رو از چشمهای بد خواه دور نگه داره و همیشه سالم و سلامت باشی و هر وقت که خدا بخواد یه نی نی خوشگل قسمتت کنه .


فدای مهربونیت بشم من
مرسی دوست خوبم
مامان کیاراد
14 شهریور 92 15:00
سلام عزیزم مرسی که پیش ما اومدید خوشحال میشیم بیشتر به ما سر بزنید....


سحر
15 شهریور 92 18:01
سلام من همیشه میام وبت ولی یه نمه تنبلی میکنم نظر نمیذارم اگه میشه لینکم کن عزیزم مرسی


عزیزم خوشحال میشم بهم سر بزنی ولی آدرست و ندارم من که لینکت کنم
سولماز
16 شهریور 92 17:00



تنها
16 شهریور 92 22:10
خدا نکنه عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشی . خواهش می کنم جیگر. باورت می شه از موقعی که این وبلاگ رو درست کردم خیلی خیلی از تنهایی در اومدم و روحیه ام بهتر شده و اینا همه علتش اینه که دوستای خوبی مث تو پیدا کردم . باران رحمت خدا همیشه میباره ، تقصیر منه که کاسه ام رو بر عکس گرفتم .این جمله رو تو جایی خوندم ولی عینه حرفه دله خودمه .


تقصیر منه که کاسه ام را برعکس گرفته ام
راس میگی - تا حالا به این فکر نکرده بودم

خوشحالم که دوست خوبی مثل تو پیدا کردم عزیزم
تنها
17 شهریور 92 11:52
سلام عزیزم . منم خوشحالم که دوست خوب و مهربونی پیدا کردم . اینم یه جا خوندم .
برکت خدا مثه بارونه ،اگه خیس نمی شم باید جام رو عوض کنم .



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد